Feb -21...
Fyllde år i helgen. Jag ser mig inte som gammal, men även långt ifrån ung 🙄
Kanske är det för att jag har så många minnen, kanske är det för att jag varit med om så mycket, både positiva och negativa händelser, som gör att man inte kan känna sig purung.
Ingen kan komma och påstå att jag inte tagit vara på livet, åren dagarna, att jag inte har levt!

Ibland tror jag att jag kanske levt lite "för mycket", låtit känsla gå före tankar, impulsivt och utan konsekvenstänk...
Kanske är jag mer tonåring än 45 åring???Beskrivningen faller bra in på mina tonårssöner 😄 och så även på mig alltså 🤪

Går inte in på det mer nu, det är sent och jag vill sova 🥱
Men tänkte avsluta lite om min eminenta födelsedag, detta år feb -21...





Frukost, sång och paket på sängen av mina juveler, allt som mamman tycker om 😍




Kunde inte annat än ställa upp teckningar presenter och choklad bredvid mina allra första träskor, hur länge sedan kan det vara liksom, 42 år sedan kanske...???
Bredvid den silverask som min mormor hade och som sedan hamnade i min ägo på min 30 års dag. Många årtal, många minnen, bland annat att jag tyckte den asken var så vacker som liten och hur jag lekte att jag var en fin prinsessa med mina finaste hemligaste tankar gömda i den magiska asken...Sen blev den min på riktigt, men magin består än idag. Där förvarar jag mina hemligaste tankar ✨✨

Och så mitt älskade glasberg med fiskar...kanske inte det finaste och mest trendiga föremål världen skådat, men för mig är det värdefullt. 
Det var den absolut finaste och mest magiska sak min mormor hade och när jag var hos morfar och mormor kunde jag sitta länge, länge och beskåda dessa fiskar som simmade omkring, om så bara i "min värld" 
När mormor sedan somnade in var det givet att "fiskarnas akvarium" skulle hamna hos mig ❤️



Utekvällar ett minne blott, så även att gå till jobbet för den föräldraledige modern. Så inte är det ofta det sminkas och piffas till...men nu, dagen till ära gjorde jag ett tappert försök, för det är ju ganska så roligt, när andan faller på 😉😍
Resultatmässigt lägger jag ingen värdering...
It is what it is, nothing more, nothing less 🤪



Sushi och pizza lunch, för att tillfredsställa alla smaker och viljor 👌




Tror alla blev mätta och belåtna 👌 




Födelsedagsfika tillsammans med barn och pojkarnas farmor 😍


Älskar tulpaner, älskar att fylla år, även om det fortfarande är under rådande coronarestriktioner (som vanligt 🙄)

Tack min älskade familj för en varm och fin födelsedag 🙏❤️😍 Älskar Er 💖










Lisbeth

GRATULERER MED DAGEN. Det ser ut som en koselig feiring...
-Lisbeth-

Svar: Tack 😊
Anna Silfver

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress