Sommar, sommar, sommar...
Underbara sommardagar, helt galet vilken sommar vi har, men vet ni vad...snart är den slut 😉 Häromdagen var det FEM MÅNADER till julafton, bara det liksom 😮
Så det är bara att njuta av sol, bad och varma dagar, och såklart gör vi det 😍 




Chillar i Thelmas pool, inte helt fel det heller...



Hämtade hem små minisar från Västerås i helgen, med tåg, så nu har vi testat det också ☑️


Räknar på fingrarna, snart är det dags, skola, jobb, vardag...
Får lite smått panik, är ju inte ens klar!!!
Vet att förmodligen de flesta föräldralediga tänker så..."jag är inte klar!!!"
Men jag är verkligen inte det! 
Ska börja jobba i augusti och har ingen aning om hur det kommer att se ut.
Tider, dagar, Thelma, hämta, lämna...you name it, vad vet jag. Kan inte mycket annat göra än att vänta, vänta och vänta på svar från FK och kommun 🙏

Men vet ni vad...
Ni kommer ihåg den där trippen jag gjorde med mina tonåringar (och ja, Thelma också), som är liksom lite sådär hemlig, något som bara vi vet vad vi gjorde och inte gjorde 😄 

Nu är det dags för minisarna att få sin del, sin lilla minisemester.
Destination unknown...
Eller vi vet, men kanske blir det en liten hemlighet det med, den som lever får se 😄

Avslutar med en bild på mitt lilla busfrö 😍
Är inte helt van vid att liten Thelmis tar sig dit hon vill och dessutom gör små hyss 😉




Hoppsan, vad hände här...skitnöjd liten tös 

Soliga kramar ☀️






Linda

Låter härligt med sommarlov men som sagt snart är det höst och ruggit, fast jag gillar det också :) Vart är det miningen lillan ska gå på dagis? Eller har ni ngn annan plan? assistenter eller? Kram till er

Svar: Hon har fått plats på en specialanpassad förskola. Blir kanon för henne 😍
Anna Silfver

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress