Världens bästa Melwin...

Igår firades det här hemma i dubbel bemärkelse.

Den lille plutt som nyss föddes, han som nyss kämpade sig igenom kampernas kamp, han som hade oddsen emot sig och berg att bestiga…han fyllde 15 år!!!

Något som var solklart redan när vi vaknade på morgonen och smög in till sonen och sjöng, mamman stekte ägg och "betedde" sig lite extra, var att han fyllde 15 år, men inte att vi även skulle få fira en nybliven moppeförare….

Provet skulle skrivas på förmiddagen och jag tror helt ärligt att jag var mer nervös än sonen själv.

Visste ju hur gärna han ville detta, att moppen stod där och väntade och hur galet mycket vill då inte mamman att det ska gå vägen!

 

Plockade, tvättade och donade här hemma under timmen som kändes som en eeeeevighet…

Men så ringer sonen, allt är godkänt och klart, moppen hämtas och äntligen dags för premiärturen.

Så jäkla glad för sonens skull, älskade Melwin 💖

 

Tänker inte skriva än en gång om hans resa, kamp mot sjukdomen och hur underbart, fantastiskt och lite, lite extra varmt det känns i hjärtat att få gratulera till både 15-årsdag och AM-kort.

Men går ni in på Utrota Klumpen så tror jag ni alla förstår 💪

 


Nybliven 15-åring och AM-kortsinnehavare, tror det toppar alla presenter i världen 😍

Stort grattis på 15-års dagen och till kortet älskade Melwin 💖💖💖

Så jäkla stolt över dig på alla sätt och vis, du går från klarhet till klarhet och är en sjujäkla tuff kämpe 💕 LOVE YOU 💕

 

 





 

 

 

 

 

 





Annika

Grattis till Melwin !!
Hoppas allt är bra med er , saknar dina inlägg , kram

Marie

Hoppas allt är väl, saknar också dina inlägg! / Kram

Eva Larsson

Hej Anna 🤗 jag tänker på er och önskar allt är ok, fina Anna!

Eva Larsson

Hej Anna 🤗 jag tänker på er och önskar allt är ok, fina Anna!

Anonym

Hej. Jag saknar dina inlägg. Hoppas att allt är bra med er.

Svanhvit

Jag är en av de som saknar dina inlägg . Hoppas 🙏 allt är bra med er alla .

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress