När julen kommer med mer än klappar...

Julen är förbi och vi närmar oss det nya året.

Detta år har helt klart tagit en given plats bland "de sämsta skitåren".

Hur som helst så har en mysig jul passerat, eller ja, den har i alla fall passerat.

Givetvis hur mysigt som helst med lite ledighet, god mat, tomte och klappar tillsammans med barnen. Men den riktiga julkänslan ville inte riktigt infinna sig.

Det är en långt ifrån problemfri tid och krafterna börjar tryta…

Men får skriva mer om det sedan, just nu har jag faktiskt en liten lyckokänsla.

Världens bästa Thelma har tagit sina första steg utan något stöd, helt fritt liksom!!!


Igår (2021-12-29) togs tre små steg, och idag det dubbla. Hon reser sig upp med stor iver och fokuserar på att hitta balansen innan de små stegen tas, fortare och fortare och sedan lite väl fort, tur hon har en blöjbak, så länge hon sätter sig ner när det går för fort får man vara glad. Bävar för hur många bulor och blåmärken det kommer bli framöver 🙈

 


Tack för en fin jul mina fantastiska juveler ❤  Inget av den huvudbry som mamma lider av är något som Ni bidrar till, glöm aldrig det. Mammas myror är mammas myror…!!!

 


Julmat 😋👌

 


Första mötet med Mr Santa 🎅













Filippa och Milton testar lite ansiktsmasker som Tomten kom med 😄



Julklapparna gicks noggrant igenom 😍




Älskar Er always & forever mina älskade sju, då som nu 💖💖💖💖💖💖💖


















Anonym

❤️

Anonym

❤❤

Anonym

❤❤

Anonym

❤❤

Maria

Hoppas ni har det bra och att allt går framåt. Förstår du har fullt upp och har inte tid att skriva men skickar en cyberhälsning och skickar varma kramar till dig och din fina familj. Jag tycker du är fantastisk som fixar allt på egen hand.

Anonym

Vila i frid Anna ❤️

Anonym

Vila i frid kära Anna, må din själ leva vidare i, kring och genom dina barn. ❤

Anonym

vad är det som har hänt? varför skriver ni så..

Anonym

Vila i frid Anna❤️

Anonym

Vila i frid🙏❤

Maria

Men vad är det som hänt, finns inte Anna mer? Orkade hon inte? Hennes fina barn... så sorgligt..

Anonym

Så sorgligt! Jag har följt Annas bloggar länge. Är det någon som utan att spekulera vet vad som har hänt? Sov i ro, Anna!

Anonym

Vila i frid Anna,hoppas din själ fått ro, men så många ❤ som kommer sakna dig😭

Anonym

Vila frid Anna💕💐

Anonym

Vila i frid 🕊🕊

S

Vila i frid! Så himla sorgligt för alla. Dina fina barn. Du verkade vara en sån bra mamma som kämpade för alla dina barn

S

Vila i frid! Så himla sorgligt för alla. Dina fina barn. Du verkade vara en sån bra mamma som kämpade för alla dina barn

Maud

There´s no tears in heaven , sov gott Anna.

Ulrika

Vila i frid!

G

❤️

Jane

Kära Anna, har följt dig så länge❤️Hoppas du har det bra nu🕯

Eva Larsson

Hej Anna 🙏🏻🤗 Jag håller dig i handen ♥️

Malin

Så sorgligt, vilken saknad för dom små
grynen

Katarina

Men vad är det som hänt? Kan någon förklara. Vad har inträffat. Jag har varken Instagram eller FB. Men med tanke på alla kommentarer här är det något grymt som inträffat. Hela mitt hjärta gråter.

Anonym

Jag vet inte heller vad som hänt men befarar det värsta, har följt Anna i många år. Denna blogg kommer att vara en skatt för hennes fina barn som hon alltid värnat om och alltid beskrivit hur mycket de betyder för henne. Jag önskar Anna frid och beklagar förlusten till hennes nära

Moa

Men herregud. Alla tankar till Annas nära <3 <3 <3

Moa

Vila i frid ❤️

Lena

Vad har hänt?? Blir helt chockad :( . Har följt Annas blogg så många år.! Tänker så mycket på alla barnen! Extra mycket på lilla tjejen som har extra behov av stöd och vad jag förstått inte har någon kontakt med sin pappa. Anna som kämpade så otroligt mycket för alla sina barn. Bästa och finaste mamman!

Anonym

Anna hittades avliden i sitt hem den 14/1 av anhöriga. Dödsorsaken är fortfarande okänd. Så fasansfullt sorgligt! Fina Anna! ❤

Moa

Herregud så fruktansvärt 😞❤️ Tankarna går till Annanoch de nära ❤️ Som hon kämpade för alla sina barn ❤️

Anonym

Så fruktansvärt fruktansvärt sorgligt 😢😢 tack Anna för allt du delat med dig av i ditt liv till oss som läst din blogg. Tänker så på dina fina barn som du gjort allt för ❤ fast jag inte kände dig känns det så overkligt och så himla orättvist. Varför?

Anonym

Så fruktansvärt! Har tänkt på det här hela tiden sedan jag gick in på bloggen igår kväll och förstod att nåt hänt. Mitt hjärta brister när jag tänker på barnen, särskilt lilla Thelma som inte har någon annan förälder. Vem ska ta hand om henne nu? 😢😢😢 Tack till dig som skrev vad som hänt, även om dödsorsaken ännu är okänd. Antar att det var något av barnen som hittade henne… 💔

Moa

Tack för att du skrev vad som hänt, det är så tragiskt och jag tänker så mycket på barnen 😔 Och lilla Thelma som förlorat sina enda närvarande förälder, Albin som vad jag förstått bott hos Anna på heltid och har ett halvår kvar av gymnasiet 😞 All sorg på det också… Fruktansvärt ❤️

Malin

Anna 😢🕯️❤️
Dina fina barn ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anna

Men FY fan!! Va är det som har hänt?! Har Anna varit sjuk? 😭

Anna

Men FY fan!! Va är det som har hänt?! Har Anna varit sjuk? 😭

S

Men nej..har följt din blogg i många år. Vet någon vad som har hänt?

Anonym

Såg din dödannons idag😭Varför?? Stackars alla dina barndom du alltid gjorde allt ensam för, som du kämpat 💕💕💕

Lena

Det är så sorgligt att se din dödsannons och ännu sorgligare att din mamma står med som närmast anhörig förutom barnen trots att hon svek dig totalt 💔💔❤️❤️❤️ Så som du kämpade och för dig och dina barn och hon gratulerade inte ens när lilla Thelma kom. Och inte kom hon ens på dopet 💔 Du fattas så mycket Anna! ❤️❤️❤️

Anonym

Kan bara hålla med Lena här ovanför...Kom inte och gråt vi Annas grav när hon fått roddat de mesta utan nån större hjälp, och en mor som sagt upp kontakten. NÄR ni inte fanns när hon behövde er så håller er hemma nu med.. saknar dig Anna/ Linda Ja

Anonym

Kan inte sluta tänka på hur det här slutade kunde vi ha hjälpt dog,Anna.och hur ska det bli för lilla Thelma?!

Anna

Så fruktansvärt! Hoppas alla barnen har det bra med sina pappor, men lilla lilla Thelma, vet någon vad som händer med henne?? Anna, som du kämpade! Och ditt sista inlägg gör så ont att läsa, vad kom tomten med mer än klappar??

Anna

Så fruktansvärt! Hoppas alla barnen har det bra med sina pappor, men lilla lilla Thelma, vet någon vad som händer med henne?? Anna, som du kämpade! Och ditt sista inlägg gör så ont att läsa, vad kom tomten med mer än klappar??

Anna

Så fruktansvärt! Hoppas alla barnen har det bra med sina pappor, men lilla lilla Thelma, vet någon vad som händer med henne?? Anna, som du kämpade! Och ditt sista inlägg gör så ont att läsa, vad kom tomten med mer än klappar??

Anna

Usch det gör så ont att läsa ditt sista inlägg! Vad kom tomten med mer än klappar? 🥲. Hoppas alla barnen har det bra med sina papppr, men vem tar han om lilla Thelma nu? ❤️

Anna

❤️❤️❤️

Anonym

Det är sorgligt att läsa kommentar nr 39 och 40 där "Lena" och "Linda" ondgör sig över Annas mamma och hur hemskt de tycker att det är att hon står med på sin dotters dödsannons och sörjer hennes bortgång. Då ni anser er ha rätt att skriva den typ av kommentar som ni gjort (uppenbart helt utan att ha någon som helst koll på vad Annas mamma gjort och inte gjort för Anna och hennes familj under HELA deras uppväxt) säger mest om er själva.
Det finns alltid anledningar till varför saker och ting blir som de blir och så länge man inte vet fullt ut vad som hänt eller alls har med det att göra så bör man hålla sina tankar för sig själv och absolut inte ventilera dem i detta forum där Annas barn faktiskt läser. Annas barn har en fantastisk mormor som de älskar och det är självklart ledsamt för dem att läsa dyl kommentarer från lågbegåvade människor utan inkännande förmåga.
Tack vare såna som er ska jag verka för att den här bloggen inte längre ska vara offentlig (för våra barns skull).

Melwin Asp Silfver

Kommentar 39 och 40, vilka är ni? För jag hoppas verkligen att ni kan stå för vilka ni är! Jag är Annas son Melwin. Jag tycker att ni verkligen är de sista som har rätt att yttra sig om sina åsikter i offentliga forum när det gäller dessa saker, som ni i själva verket inte har en blekaste jävla aning om! Jag har en helt underbar mormor som alltid har gjort vad hon kan för att få allt så bra om möjligt. Så kommer ni, två luffare som inte har en jävla aning om vad ni kastar ur er så alla andra läsa det. Äckligt av er om jag ska vara helt ärlig. Så kom inte och lek som några godhjärtade människor som vill vara så perfekta på alla sätt och vis, för det är ni verkligen inte, snarare motsatsen.
Tack för mig!

Moa

När min sambo hastigt gick bort i November 2020, 38 år gammal, var han i konflikt med sina två systrar och de hade inte talat med varandra på ett par månader. Gjorde det att de inte älskade honom? Nej. Gjorde det att jag inte tyckte de hade rätt att sörja honom? Absolut inte. Och i vårt fall har jag ”hela bilden”, det har jag absolut inte här eftersom min enda källa är Annas blogg. Skickar mina tankar till Annas familj ❤️

Anonym

Melwin! Beklagar sorgen! Tänker på er❤

Ullis

Spot on Melwin!! 👊❤️ Hur kan man i ett sånt här läge, gå in och skriva, diskutera Anna och hennes anhöriga!! SKÄMS!! Låt för guds skull denna sida bli ett fint minne för Annas barn och anhöriga..❤️ En plats som dom kan återvända till, läsa och minnas! Har ni inget fint och vänligt att skriva så låt bli! Tänk er för!
Alla tankar till Annas familj!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Albin S

Kommentar 39 och 40, ni är ett stort jävla skämt. Att skriva saker om andras relationer och låtsas veta saker man egentligen inte har en blekaste aning om är för mig och alla andra NORMALA människor helt otroligt, dessutom anonymt. Det är fan som dem säger, det finns folk till allt.

Ullis

Vila i frid <3

Sanna

Lycka till alla sju! Jag vet att Anna er mamma vakar över er. Ni är jättefina barn och hade en fantastisk mamma. Håll kontakten, även när ni mår bra. Samlas allihop några gånger om året. Ta hand om varandra!

Det här dödsbudet slet ett hål i bröstet på mig.

Sov så gott, Anna. "Kämparnas drottning" <3

Malin

Anna 😢🕯️❤️
Tänker så på er. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Malin

Anna, 😢🕯️❤️ innerliga tankar till dig och barnen o nära och kära idag. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Malin

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonym

Jag tittar in här varje dag Anna och ser efter om det har kommit något nytt inlägg.. trots att jag vet att det inte kommer att komma något.. det är fortfarande så ofattbart och overkligt och jag kan inte sluta tänka på dina fina, fina barn och lilla Thelma..
Jag förstår du vakar över dem alla och alltid kommer att göra..

Sänder omtanke till familjen

Anna

Usch, vad detta berör! Man tänker så på hur Annas barn har det 😭. Tänker på er alla, ta hand om er! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress